Informatie

Op deze pagina vind je meer informatie over de wijze van betalen, hoe wij bestellingen verzenden en hoe we omgaan met retouren.

Betalen

Momenteel bieden wij verschillende betaalmogelijkheden. Door een integratie met de betaalprovider Sisow zijn wij in staat om de volgende opties te ondersteunen via een veilige betaalomgeving:

  • iDEAL
  • Bankoverschrijving
  • Paypal
  • Creditcard (VISA & MasterCard)
  • Bancontact (voor Belgische klanten)
  • AfterPay (achteraf betalen, kijk onderaan deze pagina voor meer informatie)


Verzenden

Al onze pakketjes worden met zorg ingepakt en verzonden. Tijdens de afronding van de bestelling kan ook worden gekozen voor inpakken als cadeau. Dit doen wij met plezier en zonder meerkosten. We sturen zowel briefpoststukken als pakketjes via de koeriersdiensten van PostNL en kunnen bestellingen leveren binnen 1 a 2 werkdagen – afhankelijk van het precieze moment van bestellen. Indien we niet binnen 2 dagen kunnen leveren zal dit bij het product zijn aangegeven en zullen wij klanten altijd per mail informeren. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn indien er slechts beperkte voorraad aanwezig is of als er sprake is van afwijkende omstandigheden. Leveringen naar Belgie duren over het algemeen een dag langer, deze worden dan op de 2e werkdag geleverd.

De kosten van verzending zijn gratis voor bestellingen vanaf € 50,- (zowel naar Nederland als Belgie). Bij bestellingen met een lager totaalbedrag rekenen wij naar Nederland: € 1,95 voor brievenbuspost en € 3,95 voor pakketpost. Naar Belgie is dit € 5,95 voor brievenbuspakjes en pakketpost. Voor bestellingen die als pakket worden verstuurd maken wij ook gebruik van Track & Trace waarmee de status van de levering kan worden gevolgd via de website en mobiele app van PostNL. Een link naar deze pagina zullen wij ook nog per mail doorsturen.


Retouren

Uiteraard gaan we er van uit dat je veel plezier beleeft aan de producten die je bij ons bestelt. Mocht dit om om welke reden dan ook niet het geval zijn, heb je het recht om je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te annuleren. Na de annulering heb je nog eens 14 dagen de tijd om de producten ook daadwerkelijk retour te sturen. Je krijgt vervolgens het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terugbetaald. Alleen de kosten voor het terug sturen – circa € 6,95 – naar ons magazijn zijn voor eigen rekening.

Om een bestelling te annuleren, kun je contact met ons opnemen via info@babyfavorieten.nl. Je kunt hiervoor het modelformulier gebruiken. Wij zullen dan het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de annulering terugstorten, ervan uitgaande dat de producten inmiddels in goede orde retour zijn ontvangen.


AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)

AfterPay voert voor babyfavorieten.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.